Sunday, March 31, 2013

cuti penggal bulan 3 (^_^')

imbas kembali dari mula mendapat cuti yg bertarikh (19/3) hingga tamat cuti ini (31/3)
masa mula2 smpy rumah
teringat plbagai pesanan dari ustaz2 dan ustazah2 aku
mcm2 diperkatakan..tp aku ase aku belum berjaya buat apa yg disuruh
mula2 jep aku habiskan sepenuh masa dgn keluarga
tujuan cuti sebenar nya untuk mengambil result SPM dan cuti penggal bulan 3

pd (21/3) tarikh ini merupakan tarikh yg ditunggu dan debar bg semua "batch95"
result SPM
niat hati ini na mengambil kputusn pd pukul 12p.m yg drncg oleh kawan2
aku juz mengikut je lg pun hati rasa debar nak amik
1 lg mgkin rasa malu tkut2 ada org tnya result dpt berapa
sibuk je jaga tepi kain orang..haha kejam
aku belum bangun tidur lagi dan baru na bangun
tgk2 ummi dan abah aku bersiap2 tnpa pengetahuan aku
aku pun xterfikir yg mereka ingin ke sekolah aku
tujuan nya ada 2 di sekolah aku
1) lihat pekerja sedang cabut kanopi
2) tgk result aku <arghhhhh ane aci tgk dulu>
abah aku amik tnpa pengetahuan aku yg dihasut oleh sorg "budak"

aku dekat rumah sdg belajar mncari ketenangan dan cuba untuk redha
huhhh,,, 1 je dlm hati ini yg aku nak sangat
"aku cuma ingin lihat ummi & abah aku gembira dgn result aku,,e2 jee"
aku da siap2 dan na ke sekolah
kakak aku memanggil
"adikkkkkkkkkkkk,,,tahniah!!! xcaya2 hebat nye ko"
aku un pellik...aikkkk cam ne dia taw
dia pun tunjuk result aku yg dihantar oleh ummi aku melalui telefon pintar
sebenar nya aku dah tahu at rumah lagi
kawan2 tnya wat senyap jepp haha dtg sekolah cuma na amik slip dan jumpa semua cikgu yg telah mngajar aku..TERIMA KASIH buat semua guru ku yg telah byk mngajar ku
semoga guru2 ku dirahmati oleh Allah,,jazakaAllah khairan kasiran,, insya Allah


mula2 aku sampai dimeja ambil result

terima kasih cikgu Ehsan, guru kelas terbekk yg pernah aku jumpa.. Beliau mgajar tnpa mngenal erti penat n jemu..TQ cikgu

tapi maaf math A- jeppp

THANKS A LOT TO CIKGU EHSAN

dan guru2 yg lain
CIKGU MARZIAH
TEACHER RATNA
USTAZAH PESAH
USTAZAH FAIRUZ
CIKGU NORMALA
TEACHER MARZITAH, CIKGU NAJWA
USTAZAH WAN SAADAH
CIKGU ZAIMAH

TERIMA KASIH BANYAK2 CIKGU <3

 haaa tgk!!!

adakah matlamat ku da tercapai???

ingin mlihat abah ummi gmbira

bg aku belum cukup

terus dan terus bg









muka g2 jepp,, haha

result cuma atas kertas jeppp

la' tahzan :')

bersyukur apa yg kita ada












result aku xada laaa gempak sangat
tapi dlm kuage aku yg pling tinggi bb uh dyorg teruja
pdhl bese jep
tapi aku ada 1 yg x kredit iaitu bi
mnx maaf Sir dan Teacher Ratna

mlm uh family blnja makan
wahh bez nyaaa
huhu

keesokn harinya aku tebus semua baucer aku dgn mmbeli plbagai buku utk mnmbh lagi ilmu yg kurg ini
buku rm150
barang gadget rm100
haha mcm2 aku shopping
xlupa utk mmbeli buku utk ummi dan abah
arap ummi dan abah dpt mmbca nya shgga habis,, hehe

start je dari ini aku sering pulang ke rumah pd pukul 12 lebih
aku sebenarnya xna aku na tidur
tapi na wat cane kan kawan2
lg pun at tmpt aku blajar ni un kene kongkong habis2
mgkin cuti ni na extra hiburan

rutin harian ku..
pg tidur,, masa bgun xtaw pukul berapa,,xmenentu
lps zohor kdg2 aku kuar ke bndar kdg2 lepak at rumah jee
lpz asar kdg2 aku xblik umah lg stay bndar kdg2 aku p men futsal
lpz isya' aku kuar ke tempat futsal
blik x balik pukul 12 lebih
e2 jep na kata
teruk gila aku mggu ni
aku sendiri sedar

kadang2 aku sendiri xde masa dengan keluarga dan dia
yelah kan spt yg aku ckp td laa
aku bkn nak tp...

mintak maaf semua dengan salah khilaf aku ini
terutama nya ummi abah aku bb xdpt bg yg terbaik sal result SPM
kawan2 futsal,, aku marah2,,sebenar nya bukan aku marah tapi aku na tegur
kita main da power laa tapi silap2 yg kecil uhh kita xna laa
kdg2 aku main un xbgus mana,,aku akui mmg betul pun
tp semua uhh kita boleh buat
pegang kata2 ini "org len bleyh wat kita xkan xbleyhh,,mesti boleh"
yg mmbezakan kita semua usaha kita
dari segi rohani pula "taqwa"

untuk si dia
mintak maaf jgak
hidup kita sebenarnya x matching,,haha
anda busy time sepatutnya busy (pg ptg)
aku busy time xsptutnya busy (mlm n awl pg)
so, kita na komunikasi uh sukar na dapat kan?
tape laa hdup masih pnjang, byk lg masa bukan?
doa byk2 dan jaga leklok

ok mlm last sblum mneruskan perjuangan
2 game aku main
team yg biasa aku main dan team PB
perghhh brpe lama x buat kumpul skali
pape un terima kasih arap dapat buat lagi
bkn prmainan yg dimainkan yg kita nak
tapi dlm ukhwah kekeluargaan e2 yg kita nak
thanks again guys
ni time main PB





















bbq time
ni un sebenarnya berat hati na buat
tapi ayam semua dah ada cuma na bakar je
so trpksa pegi lah
dpat mkn ayam hoho



pg last
sikit2 brg aku cari dan kemas utk sedia pulang ke hostel
arghhhhhhhhhhh naaaaa nangis
sumpah cakap
betul kata orang
"masa susah nak cari,,so hargai lah ia"
hmm :'(

nak atau xna aku ttp akan balik juga
ummi abah terima kasih atas jasa baik dan belanja ajah macam2
kawan2 terima kasih juga blnja aku main futsal, almaklum laa aku bukan bekerjaya lagi
6t kawan daa ada duit kawan blanja aok me yeee...hehe

okay
sampai disini saja tntg kisah aku smnjak cuti ini
mohon maaf salah silap aku
doakan aku berjaya dalam hidup dunia dan juga akhirat
insyaAllah Amin
goodluck kawan2 yg lain
seiring dengan doa aku kpd kalian semua

harap jumpa lagi
bubye
Assalamualaikum..<3


----------->mnnti buln 5 pula
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...